lørdag 24. mars 2012

Putedilla?

 Ja når symaskinen først var framme, måtte stuen få en overhaling også. Som før nevnt, har jeg mengder av stoff på loftet, så det er bare å velge og vrake. Jeg holder på med en liten renovering, og alt som tidligere var mørkerødt og beigt, skal få ulike grå- og dempede lillatoner.

Her ser dere litt av forbedrelsen. Jeg har en gammel kjøkkenbenk til spisebordet mitt. Den skal jeg beære med et eget innlegg senere :-). Den har fått fine lyselilla puter. De grå hadde jeg fra tidligere.

Og sofaen, som er i omtrekkingsmodus, blir snart et komplett recycling-prosjekt. Gammel sofa, nytt trekk. Nye puter gammelt materiale. Putene nederst har jeg nemlig laget av gamle ullgensere. De skal snart få selskap av litt mørkere lilla puter i likt stoff som de på øverste bilde, men jeg mangler glidelåser, så det må bare shoppes litt før de kan kringkastes på nett ..

Ha en fin dag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Fine puter :) Men det er jo slik at puter kan jo endre hele utseende på rommet, så skjønner godt at du har dilla på å lage de :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett