onsdag 7. mars 2012

Omtrekking av sofa!

FRAMGANG:
Omtrekkingen er i full gang. Baksiden, forsiden og ene armlenet er jommen blitt ferdig. Det er utrolig deilig, for putene kan jeg skjule med et grått teppe, og vips så har jeg ikke en dominerende rød sofa i stuen lenger, men en mer diskre grå. Det var enklere enn jeg trodde, selv om foret under putene ikke gikk å løsne. Her måtte jeg rett og slett sitte på sofaen og flytte symaskinen med meg bortover hehehe. Et akrobatisk stykke som endte med at jeg var støl på de merkeligste steder i flere dager etterpå.


FØR!
  
OPPSTART:
Ja så var det husets til nå største UFO-prosjekt. Omtrekking av den gamle sofaen. Den skal nå til pers og få ny drakt. Alle som kjenner meg ler godt av meg, for dette har jeg sagt i mange år. Men jeg er altså i gang, og om jeg skal si det selv, kommet et veldig bra stykke på vei. Tenkte jeg skulle legge ut flere bilder av prosessen så får vi se hvor lang tid det tar før den blir ferdig.. Noen som vil tippe, så skal det alltids vanke en premie på den som måtte få det riktig hehehehehe......



Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar