lørdag 10. mars 2012

Nålepute!


I går hadde jeg en veldig effektiv og morsom dag. Det var bare meg og symaskinen min, som lot alle kreative ideer boble over, sammen med en haug med stoff fra loftet. Ønsker meg et syrom til alle tingene mine, men enn så lenge så har jeg fått lov å okkupere en ganske så ålreit loftsbod, om jeg skal si det selv. Men nok om det. Det var dog en ting som gjorde meg ganske så frustrert etter hvert som syprosjektene mine skred fram. Jeg hadde ingen nålepute! Og det så ut som alle nålene mine hadde som eneste oppgave å klistre seg godt sammen nede i metallboksen de bor i. Så da måtte jeg like godt starte morgenen i dag med å lage meg en nålepute, slik at ikke denne dagen blir like frustrerende som i går.. Her ser dere resultatet av min nyheklede nålepute. Fin ikke sant?




Solen skinner utenfor mitt vindu. Håper den gjør det hos dere andre også... Ha en finfin dag!!

4 kommentarer:

  1. Den ble kjempefin! :) Likte fargen så godt:)

    God lørdag til deg! (her er det en som har det gøy oppi skyene tror jeg. I det ene øyeblikket stråler sola, og vi pakker på oss klær og løper ut, men før vi klarte å sette oss i sandkassa begynte det å hagle sidelengs... Nå titter sola fram igjen).

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin!! Kjempesøt knapp på toppen :) Har ikke helt skjønt hvordan jeg lager sånn enda.. må finne en beskrivelse et sted :)

    Ha en fin lørdagskveld :)

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin nålepute - søtt med perler rundt kanten! Å det er så mye morsomt man kan hekle.
    Morsomt med Ikeashoppingen med guttene :O)
    Ha ei fin uke!
    Klem fra Nina

    SvarSlett