tirsdag 27. mars 2012

Påskestemning og flere nåleputer!


Påskestemningen begynner å ta form i stuen min. De nye lilla-tonene passer jo helt perfekt inn i påskebildet, og med denne friske, grønne muggen fra Søstrene Grene med blomster i, blir det rett så koselig her. Jeg har også heklet ferdig to nye nåleputer. En lekker beig og en lys grønn. Da jeg la ut bilde av den lyseblå i et tidligere innlegg, fikk jeg umiddelbart bestilling. Jeg tenkte at man må jo ha litt å velge mellom, så da måtte jeg produsere noen flere varianter. De er utrolig raske å hekle. Det som tok tid var å velge hvilken knapp jeg skulle bruke.. Har en del å velge mellom, og perfeksjonist som jeg er, tok det litt tid å avgjøre hvilken som ble penest hehehehe. Litt usikker på hvilke perler jeg syns er best. De som matcher helt, eller de som har en ny farge nyanse?Sleng gjerne inn en mening om du har en. Nå skal jeg kaste meg over neste prosjekt som er bestilt.... Heklede påskeegg. Så får vi se om jeg rekker å lage noen til meg selv i år også. Har en tendens til å gi eller selge bort alt jeg lager, og så glemmer jeg meg selv oppi det hele. Men pytt pytt med meg, det er jo utrolig morsomt at folk liker det jeg lager.


Ha en fin dag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Åh, så flink du er.
    En vakker dag får du lære meg å hekle (jeg er like tålmodig som en 9-åring som akkurat har konsumert en kilo med smågodt, men du tar utfordringen...).

    SvarSlett