søndag 4. mars 2012

En grønn utfordring!

Mrs Hardy har kommet med en "grønn" utfordring, som jeg tenkte jeg måtte hive meg på. Det viste seg å ikke være så fryktelig lett. Jeg har nemlig ikke så mange grønne ting her hjemme. Men fikk blod på tann, og heklet to nye trekk til telysholderne fra IKEA. Har heklet to ulike varianter. En med firkantmønster og en med buer. Vet ikke helt hva som ble finest. Vedsiden av har jeg to små, herlige asiatiske figurer. Skulle så gjerne hatt noen som var ekte, men disse fra Søstrene grene får holde enn så lenge. :-)

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Hei og velkommen til min blogg, koselig at vil følge meg :0) nå fant jeg også fram til din! Utrolig fine grønne ting du har tatt bilde av. Digger både dukkene dine og heklatingene, nydelig grønnfarge!
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. hei!
    Så søte de asiatiske figurene var!! Og så fine telysholdere!! Synes begge var fine!!
    Skulle ønske jeg kunne hekle......
    Legger meg som følger, jeg! Og fin dag til deg!!

    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett
  3. Snyggt med virkade överdrag på ljuskopparna! Dina kokeshi-dockor är jättesöta, jag har också ett gäng "oäktingar" och önskar mig äkta handgjorda kokeshis! :)

    SvarSlett