søndag 25. mars 2012

Hjeeeeeelp!!!!!

Jeg trenger hjelp! Jeg trenger såååårt hjelp! Jeg er i gang med å trekke om gamle retrostoler som jeg har arvet etter min farmor. Og med godt mot skrudde jeg av setene og trakk dem kjapt om. Her ser du prosessen i full gang. Men så oppsto det et problem. Da jeg skulle begynne på ryggene, oppdaget jeg at plaststoffet var sveiset på. Det kan jo ikke jeg gjøre!!???? Så her står jeg da, med to stoler som har blå rygg og svart sete hehehehe. Hva gjør jeg nå? Jeg har vurdert å trekke dem fra for til bakside, og så legge en stoffbit over stiftene bak. Men denne stoffbiten må jo også festes på en eller annen pen måte? Nagler, eller kanskje svarte stifter? Men hvor får jeg fatt i sånt?

Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp!!!!!!

Noen som har noen gode ideer? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar