torsdag 1. mars 2012

Mrs Incredible eller dattera?

Det er ikke så veldig vanskelig å lage et bra kostyme som man først skulle tro. Og heller ikke så dyrt. Helle dette kostymet kostet meg ca 200,- . Støvlettene hadde jeg fra før. Hanskene er egentlig selskapshansker til penkjolen hehee. Masken kjøpte jeg i en lekebutikk for 20,-, og det oransje beltet var på super salg på H&M. Ellers er det 2 lag med rød strømpebukse og en svart truse utenpå. Genseren var kanskje den vanskeligste. Her fikk jeg hjelp fra en god venn som driver med trykk og folie, og utgangspunktet er en plain bommullsgenser fra Cubus. Det er også mulig å få kopiert opp trykk på stoff i kopibutikker for en liten penge, eller alternativt å kjøpe strykepå-papir og kopiere selv. Sistnevnte har jeg prøvd. Det funker helt supert.
Fikk mye skryt for kostymet, men det skapte også en liten diskusjon. For, jeg mener at jeg er dattera i familien, for dere som kjenner barnefilmen. Hun er jo den eneste med langt, mørkt hår. Derimot var det andre som mente jeg var for gammel til det, og at jeg derfor def. var MRS Incredible. Hva syns du????

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar