mandag 26. mars 2012

Jeg er med !!!!!!!

Kaster meg på utfordringen hos Fabelaktig: Hvis meg ditt nips! Men i samme slengen også utfordringen til Galleri Bo - Gammelt og nytt!
Tingene jeg er mest glad i er jo både gamle og nye :-)
Her hos meg er det litt dill over alt. Men hvis jeg må velge, så går jeg for mine miniatyrvaser fra Holmegaard, sammen med det lille  insektet av metall. 
Jeg har alltid vært svært glad i Holmegaard sine rene linjer og moderne stil. Disse vasene finner jeg alltid en plass til, og så egner de seg veldig til markblomster plukket av barnehender. Slike blomster mangler jo ofte litt stilk og sånn, og da er små vaser supre å ha hehehehe. 
Det lille insektet er en ny men sammtidig gammel, liten gjenstand som kom inn i mitt hus til jul. En svært god venn av meg var så heldig å få dra til Japan før jul. Der fant han dette insektet på et lite antikk-marked. Setter utrolig stor pris på at han tenkte på meg da, og syns det er en fantastisk liten skapning han brakte med hjem.


Så helt på slutten vil jeg slenge med et bildet av den gamle kikkerten min. Husker ikke helt hvordan den kom i hus, men gammel, skjev, slitt og brukt er den. Og nydelig selvfølgelig, ellers hadde den jo ikke fått bli....




Ha en finfin dag!

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder og gjenstander :) Lykke til med utfordringen :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Næmmen, så artig at jeg kom til finalen da! Takk for nominasjonen sier jeg bare, og for at du gjorde meg oppmerksom på at jeg fikk finaleplass. Nå gir jeg meg ende over, hadde jeg aldri trodd! HIhih. You made my day;) Fine nipset ditt! Insektet hadde jeg ikke akkurat sagt nei til! Eller vasene for den saks skyld...
    Håper du finner ut av det angående stolene dine, har ingen peiling på sånt dessverre. Du har sikkert prøvd å google, men kanskje en eller annen blogger har trukket om lignende stoler og skreve innlegg om det? Ikke at jeg kommer på noen akkurat...:/

    God mandag til deg:)

    Maya

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du deltar i utfordringen min. Flotte bilder!

    SvarSlett
  4. Så koselig at du deltar inne hos meg :) Den flua var min favo! LIKER!

    klemklem

    SvarSlett