onsdag 8. februar 2012

Det gamle dansegulvet i skogen!


Familien vår pleier innimellom å gå tur i skogen like i nærheten. Midt ute i skogen ligger det rester av en grunnmur. Her om dagen kom jeg i prat med en av de eldre i nabolaget, som kunne fortelle at i riktig gamledager var det et dansegulv der ute i skogen. Hver lørdag var det på med slips og kjole og ut i skogen for å svinge seg til levende musikk. Kjente at jeg ble veldig missunnelig. Jeg vil også danse i skogen på en lørdagskveld! Kan dere tenke dere no mer morsomt og romantisk?
 Jeg må derimot nøye meg med Denne taggen som jeg fant på restene. Den har herlige buer, og minner meg litt om små hunder av en eller annen grunn :-) Den har jeg forøvrig fått i ramme til gutterommet.
 Ha en fin dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar