lørdag 25. februar 2012

Hekle frukt og grønnsaker!






Siste tilskudd til frukt og grønnsakskurven, ble et lite rødt eple. Så nå er alt klart til å bursdagspakkes. Inn i plastboksen og avgårde med det. Så får vi håpe at den lille prinsessen som skal ha leke med dette, syns det er like morsomt som meg hehehe. Ja for jeg syns dem ble veldig søte og morsomme. Kanskje jeg må ha slike selv også????





Har fremdeles dilla på hekling, mat og leker. Siste tilskudd er denne fine, oransje gulroten og en liten grønn pære. Det var ikke så vanskelig som det så ut til å være, når man først hadde justert og tilpasset maskene litte granne.  Og så er de så myke og gode å holde i. Perfekt for små barnehender.
For øvrig har dere kanskje skjønt at jeg er veldig glad i min hvite skål fra Holmegård. Et varp jeg kom over i en Glassmagasinet-butikk som skulle legges ned.. Noen ganger får man vakre ting for en slikk og ingen ting!!!                         

Ha en fin dag!


1 kommentar:

  1. De var kjempefine :) Og matten under var skikkelig tøff!
    Du, jeg får ikke til å kopiere 'utfordring'bildet... Hverken det i innlegget, eller det med tekst på høyresida her. Kommer opp feilmelding. hm...

    SvarSlett