onsdag 8. februar 2012

NIB´s februar-utfordring

Nå har jeg tenkt på det sååååååå lenge, at jeg skal slenge meg på NIB´s utfordringer. Og i dag har jeg endelig fått somlet meg til å være med....


Her er min vårlige vegg. For meg er vår farger, blomster og lys. Etter mange uker med mørke og stearinglys, er det så oppmuntrende å endelig omgi seg av lys igjen. Jeg er sånn selv også. Om vinteren er det de mørke klærne som ligger fremst i skapet. Man skiller seg lite ut i mengden av mennesker på gaten, men jeg registrerer at jeg er ikke den eneste :-) Mens på våren og sommeren ligger alle fargene lengst framme i skapet og mennesker på gaten blomstrer opp som plantene i hagen. Tidligere hadde jeg en spennende lilla firkant på kjøkkenet. Det var en morsom idé som jeg gjerne gjentar senere, men man endrer stil etterhvert, og den gang da, var det for å fiffe opp et kjøkken som hadde begrensede muligheter. I dag er kjøkkenet pusset opp, hvit og fint, så firkanten forsvant, hyllene ble hvite og tilbehøret ble farge på isteden. Sistnevnte skiftes ut etter sesong, så nå har jeg nettopp pakket bort kakeboksene fra jul. Hyllene er der pga plassmangel. kjøkkenet mitt er lite, men på denne måten får jeg også vist fram de fine tingene mine. :-)


Ha en fin dag


1 kommentar:

  1. Kjekt du ble med! Herlige farger og flotte vårlige blomster!
    Ønsker deg en god torsdag. Snart helg
    Klem Tonje

    SvarSlett