lørdag 11. februar 2012

Navnebånd!

Jepp, så har jeg kommet til det punktet at jeg har gått til innkjøp av navnebånd. Akkurat som bloggen min,  har også disse fått navnet MIN! på seg. Hvordan ble navnet til? Jo en sen høstkveld satt jeg i sofaen og surmulte for meg selv. Ikke var det morsomt på jobben. Ikke hadde jeg fått vært så sosial som jeg ønsket den siste tiden. Ikke hadde jeg fått eksperimentert på håndarbeidsfronten på lenge. Livet var egentlig litt kjipt. Men hvem er det som kan endre på det, jo BARE MEG. Så da gjorde jeg det. Jeg satt meg ned og tenkte lenge og vel. Hva er det ene ordet som får meg til å føle meg bedre? Som kan bringe selvtilliten min tilbake på topp. Midt oppi all tenkingen kom min ene sønn løpende inn. Med et kjempesmil rundt munnen, kastet han seg om halsen min og sa - JEG ELSKER DEG, MAMMA. DU ER DEN BESTE MAMMAEN I HELE VERDEN. Da slo det meg. MIN! MIN, er et perfekt ord. MIN sønn, noe av det mest dyrebare jeg har. MIN andre sønn, like dyrebar. MIN leilighet, MIN venn, MIN MIN MIN! Alt rundt meg gjenspeiler jo hva jeg har fått til. MIN bil, MIN håndarbeids bunke, MIN blogg. Og så må jeg ikke glemme MIN kjæreste, som tar vare på meg og får meg til å føle meg vel hver eneste dag :-)

    Så da ble det bare MIN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar