torsdag 23. februar 2012

Ny strikke-UFO

Ja, du hørte riktig.. UFO... Skroll lenger ned blant innleggene under UFO-merkelappen, så får du vite hva det er...
Men altså nytt prosjekt på gang... Som om det var no nytt egentlig.. Men fant ut at jeg ville strikke en hals. En litt knæsj hals i ull. Litt sånn vid og luftig, så da la jeg opp så mange masker som jeg trodde ville bli nok, og trikker litt mønsterstrikk for at den ikke skulle ha kjedelig rett-vrangbord. 
Så får vi se da, når den er ferdig, om den blir slik jeg håper den skal bli.
Med dette garnet har jeg allerede prøvd å strikke en vest, men den ble så stygg i fasongen at det absolutt ikke eksisterer no bilde av den. Så ja, vi får helt se om halsen får lov å leve hehehehee.


Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Ufoer ja... Det er det jammen mange nok av hos meg og. Noen blir bare liggende så lenge at de aldri blir ferdige!

    SvarSlett
  2. Spennende!

    Fabelaktig fredag til deg og dine.
    Her i huset har ny gardinstang satt opp, nye gardiner hengt opp og mannen har bakt deilig pizza. Nå er det ett glass vin og avslapning foran tven:)
    Stort smil fra meg

    SvarSlett
  3. Hehe, blir nok av ufoer her etterhvert også :) Men uansett så ser det ut som du har en kul og sprek farge på den halsen.. blir sikkert veldig bra om den får leve, hehe :)

    Ønsker deg og dine en god helg :)

    Og tuen takk for kommentar inne på bloggen min :)

    SvarSlett