fredag 17. februar 2012

Omtrekking av farmors gamle kjøkkenkrakker!


ETTER!

  Nå er jeg så lei av at alle rommene i leiligheten er sånn litt halvferdig, så nå, NÅ skal det gjøres ferdig ting.(jeg vet at jeg har sagt det mange ganger hehe, men jeg liker å tro at denne gangen er den gangen jeg får det til hehehe.) Så da dro jeg til Stoff og Stil. Det er alltid en dyr affære, og i går var intet unntak. Jeg skal nemlig ta tak i de litt store prosjektene. Trekke om sofaen og en hel masse stoler og krakker som jeg arvet fra min farmor. Nå er jeg veldig stolt av meg selv for 3 krakker ble ferdig i går. Bilde viser de to minste, så kommer det et til senere av den siste.
Det er en million stifter i de gamle krakkene, så det som tok tid var å få ut alle sammen. Resten gikk kjempe fort og ganske lett.

Ha en fin dag!




FØR!


2 kommentarer:

  1. De ble kjempefine!! Og jeg er også veldig glad i polkadotts :) Å dra på Stoff og Stil tror jeg er en meget dyr affære for de aller fleste, haha.. jeg blakker meg nesten hver gang jeg :S

    GOD HELG :)

    SvarSlett