onsdag 15. februar 2012

Hjertelill!


I forbindelse med bloggen Hjertelill's innslag om LHL's kampanje rettet mot kvinner og hjertesykdom, vil jeg bidra med et lite hjerte.

Dette hjerte kommer fra min yngste sønn. Han fikk sin første mobiltelefon for vel et år siden, og oppdaget straks funksjonen - ta bilder og send dem videre som mms. Så en tidlig morgen etter at frokosten var fortært, kom det plutselig et bilde dalende ned på min tlf. Da hadde han, skjønn som han er, laget et lite hjerte av alle brødsmulene på skjærefjølen til ære for sin mor.:
- Mamma, jeg tenkte at siden jeg er så glad i deg, så måtte du få et hjerte.
Om ikke det smelter en mor på en travel hverdag så vet ikke jeg.

Her er et utdrag fra bloggen til Hjertelill, tilfelle du også vil være med :
LHL`s kampanje rettet mot kvinner og hjertesykdom starter 8. februar og varer fram til 8.mars. Du tenker kanskje at dette ikke angår deg? 1 av 3 kvinner dør av hjertesykdom. Visste du det? Det betyr at dette er viktig for ALLE kvinner.

I år har kampanjen oppfordret til kreative innslag. De ønsker seg mange strikka hjerter. Jeg vil gjerne gjøre min vri på det hele. Siden bloggverden er full av kvinner, så tenker jeg dette er en ypperlig arena til å fronte kampanjen. Jeg kunne ha lyst til å presentere bilder av hjerter i ulik form på bloggen min i denne perioden. Vil du delta med et bilde? Da blir jeg glad! Det kan være strikka, hekla, sydd eller hjerter i annen kreativ form, som f.eks fotokunst. Du bestemmer - kravet er at hjerteformen er i fokus!
HA EN FIN DAG !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar