onsdag 22. februar 2012

Trekantsjal!

Siden solen har skint i dag, og snøen så smått har begynt å smelte. Det er plussgrader og faktisk bittelitt varmt for en frysepinn som meg. På grunn av alt dette, kom jeg i vårstemning i dag. Og det betyr, at da kommer alle fargene fram i skapet igjen..
Og siden jeg for øyeblikket har så mange UFO-prosjekter på gang men ingen ferdige å blogge om, har jeg tatt en tur inn i alle skapene mine for å finne ting jeg har laget tidligere, som enda ikke har fått plass i bloggen min.
Da passet det så fint at jeg fant trekantsjalene mine... De Har jeg stikket i tynt mohair-garn på tykke, tykke pinner. De går veldig fort å strikke. Begynn på spissen og øk på annen hver pinne i hver side, og vips så har du fort et nytt sjal. Det ene er strikket i et flerfarget garn, og det andre... bare rett og slett i en knall, knall farge som oppmuntrer når som helst.
Og det er ingen ting som er deiligere enn et tynt ullskjerf, rundt den fargerike sommerkjolen, en sen sen sommernatt. Og jaaaaaaaaaaaa, fylt av deilig vårfølelse, nå gleder jeg meg til sommeren....
Ha en fin dag alle sammen ....:-)

1 kommentar:

  1. Kjempefine sjal! Ja, gleder meg til sommeren selv.. nettopp kjøpt noe tynnt mohair garn jeg selv skal lage sjal av.. jeg gjør det dog ikke med så mye enkelthete som deg da jeg fortsatt er i lærefasen, hehe :)

    Ha en strålende dag :)

    SvarSlett