søndag 26. februar 2012

Bitt av luebasillen!

Jepp, og nå har jeg som alle andre blitt bitt av luebasillen... Så her er altså min første lue....Med min allerførste merkelapp hehehe.. Veldig stolt! Var litt mikkmakkerier første gang, sånn i forhold til å få til riktig størrelse, men det ble veldig bra når jeg først fant ut av det, så nå blir det straks flere...

Denne skal til en liten jente litt lenger nord. En liten ekstra bursdagsgave. Og siden den er hjemmelagd, så må man jo prøve å få det til å se litt proft ut likevel, så jeg fant ut at alle de 1000 posene som jeg drar med meg hjem hver gang jeg er ute og flyr, må jo kunne funke som emballasje. Selvsagt skal det gavepapir utenpå der igjen.. Men det ble i hvertfall litt halvproft syns jeg :-)




Ha en fin dag alle sammen.!

1 kommentar:

  1. Kjempesøt lue! Og hjerter til en jente kan vel ikke slå feil :)

    Takk for kommentarer inne på bloggen min, setter veldig pris på det :)

    Ønsker deg en veldig fin uke :)

    SvarSlett