torsdag 3. mars 2011

En kurv til en som trenger en oppmerksomhet!

I går fikk jeg vite at en av venninnene mine var trist og lei. Hun har derimot vært innom bloggen og kommentert de grønne heklekurvene min.  - Jeg vil ha slike i naturfarve eller lysere til bursdagen min. Sa hun.
Men man vet jo hvordan det er, det er ikke sikkert det er bursdagen man trenger mest oppmerksomhet på, så for å oppmuntre henne på en trist dag,  gjorde jeg ferdig en ny kurv, i  lyse farver.

Kurven har jeg heklet i PT3 garn og kanten i myk babyull. Resultatet ble veldig bra.. Kurven fikk en kraftig, tett struktur, men i motsetning til hyssingen jeg har heklet med før, sparte jeg fingrene fra en sår opplevelse, Så garntypen kan absolutt anbefales.

2 kommentarer:

  1. Hei og hopp :)

    Ønsker deg en SUPER fin torsdag :)

    ..Og sier TUSEN takk for SUPER snille rd inne hos meg :)

    SvarSlett
  2. Hei hei.
    Så snilt og omtenksomt av deg. Sånn burde vi være flinkere til i hverdagen! Skal ta det med meg inn i dagen. Nydelig kurv.
    Ser du er forholdsvis ny i blogglandia så jeg sier velkommen. Moro verden med masse herlige personligheter. Følger nr 2. er meg jiiihaa.
    Koselig du er med i trekkningen hos meg.
    Ha en riktig fin helg.
    Randi

    SvarSlett