onsdag 23. mars 2011

Enda mer bestemorruter!










Herlighet... nå har jeg fått helt dilla - bestemorrutedilla!! Og tror dere jeg får gjort ferdig prosjektene mine før jeg begynner på et nytt ? Hehehehehe. Er veldig sånn for tiden, at jeg bare må begynne slik at ikke ideen forsvinner. Så plutselig, mens jeg heklet noen prøvelapper til no helt annet, fant jeg garn og mønster til nye puter på soverommet. Og som alltid tenkte jeg - nå blir jeg kvitt no garn hehehe, men som vanlig når man tror man har nok, mangler man bare bittelittegranne på slutten. Så nok en gang måtte jeg ut og kjøpe mer. Det jeg dog oppdaget var at Sandnes Duett som jeg heklet med først, er skiftet ut med Sandnes Duo.... og sistnevnte har blitt mye mye bedre.. finere tråder og tightere garn, slik at det ikke deler seg så lett når man hekler. Kan absolutt anbefales.

Her er da bilde av nok et UFO-prosjekt. Dog har det gått veldig fort. Alle rutene ble heklet i helge, og nå er jeg alt begynt å montere(før jeg har festet trådene. Det er jo sååååå kjedelig.) Litt skeptisk ved sammenhekling. Har prøvd ut noen metoder jeg fant på nettet, men det ble liksom ikke helt perfekt, sånn som jeg ville ha det... Sånn er det å være kontrollfreek...Så jeg måtte mikse og trikse litt og tror jeg kom fram til en egen metode som ble gangske bra :-)

Ha en fin dag dere.

2 kommentarer:

  1. Artig at du tok deg en tur innom i Fjøset hos meg :) Fin blogg du har :)
    Lykke til på Gi-Borten ;)

    SvarSlett
  2. Heisann hoppsann!

    gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!!

    Skjønne bestemorruter:)

    ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett