onsdag 16. mars 2011

Hekleteppe

JA da er jeg i gang med nok et UFO-prosjekt. Har ikke tall på alle de prosjektene jeg har startet på, bare fordi jeg får en god ide. Men nå skal jeg snart for alvor gjøre alle disse ferdig hehehehe. Her ser dere da min siste lidenskap - bestemorruter - Tenkte jeg skulle hekle opp en masse med restegarn jeg hadde liggende, men etterhvert som jeg har kommet på nye farvekombinasjoner, så kommer det bare mer garn inn i huset :-)Så prosjektet virker altså mot sin hensikt. Alt skal ha en svart ramme rundt tilslutt, og svart garn hadde jeg jo i massevis  TRODDE JEG!! Så når alle farvene er ferdig, må jeg kjøpe svart garn også ...

Ha en fin dag folkens

2 kommentarer:

  1. Hei hei. Så moro du vil være med i feriringen min.
    Når det gjelder å linke gjør jeg det kanskje på en tungvint måte. (selvlært) Jeg trykker på bildet og lagrer det på pcen. Så kopierer jeg adressen i adressefeltet øverst på pcen. Så går jeg inn på bloggen min trykker på utforming øverst til høyre. Når du kommer dit trykker du på gadget. Så ruller du deg ned til "bilde" trykk bilde og der får du spørsmål om hyperlink, url eller noe sånt. Da kopierer du inn adressen du kopierte tidligere. Så legger du inn bildet fra pcen din. Så lagre. Forstod du noe av dette får du det til ha ha ha. Jeg er altså ikke noe datalærer. Men spør igjen da vel så får vi det til. Greit at du kan det til senere anledninger også.
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  2. Å, det var mange fine farger:) Liker, liker!

    SvarSlett