mandag 28. februar 2011

Min skolidenskap

Ettersom jeg nå engang har en sterk liden skap for sko, tenkte jeg at jeg skulle lage et innlegg på bloggen min. Det er jo såre enkelt: Man trenger forskjellige sko til ulike anledninger. Dansesko og treningssko. Tursko og jobbsko. Festsko og gåibryllupsko. Alltid en anledning til å kjøpe nye sko.

Her er en av mine siste varp. Ja for litt av gleden er jo også å få dem på salg. Da har man kanskje penger til overs og kan kjøpe et par til???? Et av mine siste varp er buffalo-sko i leopardmønster. De er jo i utgangspunktet litt voldsomme, men for meg som kler meg pent i jobbsammenheng, er de kjempelekre til den ellers så kjedelige svarte buksen. Det som var så kult er at etter at jeg kjøpte dem så kom de som nye sko i en annen skobutikk, til fullpris... Små gleder, kan man si, men gleder er gleder *smiler fornøyd med sine lekre sko... *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar