fredag 18. februar 2011

Hva skal jeg ha i boksen min??

Ja da var det på tide med nytt innlegg. Det blir ikke så mye tid til verken det ene eller det andre om dagene. Når man jobber med økonomi er årets start den mest hektiske perioden, så akkurat nå sitter jeg mest til oppover ørene i tall og lengter hjem til alle hobbyprosjektene mine :-). Men jeg har laget en lang liste over ting jeg skal gjøre når jeg endelig er ferdig med årets store rapportering.
Så over til det som var dette innleggets hovedpoeng. Jeg har kjøpt noen flotte, store kakebokser på Nille av alle steder. Underlig hvor det av og til dukker opp småe og store skatter. I allefall, de syntes jeg var så fin, at jeg liksågodt vil ha dem framme hele året. Men hva skal jeg putte i dem? De må nemlig stå øverst oppe på kjøkkenskapene. Så jeg tenker det må være noe som man ikke har bruk for så ofte, ellers blir det jo bare upraktisk. Så er det noen der ute som har gode ideer, så legg gjerne igjen en kommentar, mens jeg tenker videre for meg selv  på - Hva jeg skal ha i boksene mine??? Ha en fin dag allesammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar