onsdag 13. april 2011

UFOER i massevis

I et tidligere innlegg har jeg beskrevet hva en UFO er i håndarbeidssammenheng. Og nå holder jeg på med massevis av UFOer. I helgen begynte jeg å pusse opp en gammel stol, sammtidig som jeg tenkte at bladholderne fra IKEA burde få et freshere utseende. Og om ikke det var nok, så fant jeg et gammelt sengetøy på loftet, som jeg begynte å klippe opp for å bruke stoffremsene til strikking eller hekling. I tillegg til alt dette som skal gjøres ferdig, har jeg tusen andre prosjekter i hodet jeg gjerne skulle ha begynt på.. Stakkers samboeren. Det gror snart igjen rundt oss av uferdige prosjekter her. Jeg må seriøst ta meg sammen og få noe ferdig. Men det er ikke så lett heller da, når stiftemaskinen som skulle feste trekket på stoleputen er borte. Og så begynte det å regne, og da kunne jeg ikke male siste strøket på bladholderne. Og jeg holder allerede på med ett putetrekk av bestemorruter til soverommet, som kanskje burde vært gjort ferdig før jeg begynner på et nytt????? Hi hi hi, jeg koser meg uansett, og det lover jo veldig bra for framtidig blogging :-)
Hm stilig.. litt finger forran linsen er stilig i kollasj.. hehehe jaja det er en sånn likeglad dag i dag, så det gjør ikke så mye. Får fikse på det en annen dag :-)

1 kommentar:

  1. Hei:) Gleder meg til å se hvordan det blir tilslutt!!

    Du har vunnet en bitteliten trøstepremie under trekningen av påskelotteriet mitt i dag!

    Send meg adressen din, så skal jeg få sendt avgårde en sak så fort som mulig:)

    brakri84@hotmail.com

    ha en fin dag:)

    SvarSlett