mandag 18. april 2011

GOD PÅSKE ALLE DER UTE!!

Ønskere dere alle der ute i blogglandia en riktig god påske. Ja for nå tar jeg påskeferie!
Det blir herlig hyttetur med familien, og der er det ikke no internett. Dog har jeg tenkt å legge fra meg tlf, vekkerklokke og alt annet av teknisk utstyr, og ta skikkelig ferie. Men masse håndarbeid blir det alltid tid til. Snekring på låven, strikking, hekling og sanking av skjell og steiner.
Så når jeg kommer hjem, har jeg sikkert masse fint å vise fram her på bloggen.

En kjempestor påskeklem fra meg til dere alle !!

2 kommentarer:

  1. GOD påske!!!! nyt late fridager uten plikter og krav! Klæm:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så hyggelig at du besøkte meg! Jeg har ikke tatt vare på oppskriften på heklet hjerte (det gikk på gefülen!), men dette hos Maluba tror jeg er veldig likt: http://malu-maluba.blogspot.com/p/oppskrift-pa-heklet-hjerte.html

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett