mandag 2. april 2012

Litt soverom på en påskedag!

Har vært så heldig å få tak i slike skoklyper som dem har til støvlettene i skobutikkene, så nå har jeg endelig fått orden på støvlettene også. Jeg hadde litt døplass på soverommet mellom to skap, og etter en kjapp tur innom KID for å kjøpe dusjstang, så hang alle støvlettene pent på rekke og rad. Dusjstangen står i spenn, så denne kan man henge opp hvor som helst uten å lage merker. I vindusposten, inniskapet, mellom hyllene. Så lenge du har to sider, er det bare å la fantasien slippe løs.  Ellers har jeg druknet reinsdyrknaggene mine med smykker. Tror ikke dette er en endelig løsning, ettersom reinsdyrene forsvinner helt. De er jo så fine, så de må nok frem i lyset igjen. Noen som har noen morsomme alternative løsninger til smykkeoppbevaring, så er jeg mer enn mottakelig for det.
Ha en fin dag alle sammen!



1 kommentar:

  1. Veldig kreativt ift støvlettene :) Greit å få unna litt ting, og bruke uanvendt plass :)
    Skulle gjerne hatt noen tips angående smykke oppbevaring selv :S

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett