mandag 13. desember 2010

HEKLEKURVER!

På ene veggen hos yngstemann var det mange hull i hjørnet...og ettersom rommet ikke er så stort fant jeg ut at jeg skulle prøve meg på no heklekorger som kunne henge der med leker i.
Og tror du ikke Clas Ohlson, av alle steder, hadde artig grønn hyssing? Var ikke akkurat en behagelig hekleopplevelse, etter som hyssingen er veldig hard og grov, så det gikk hardt ut over fingre og hender :-) Men ferdig ble den, nå har jeg bare noen igjen hehehehe.
























Når eldstemann så kurven ville han også ha en. Så da måtte mor fram med heklenål og se om jeg ikke fant passende materiale til det andre rommet. Det ble et raggegarn i sort og blått. Litt bedre for fingrene og fremdeles stivt nok til å holde kurven stabil. Fant at raggegarnet egnet seg veldig til slike kurver, så det blir nok fler av denne typen. 














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar